poniedziałek, 30 kwietnia 2012

2. HOT HOT HOT SPRING

Cześć. ; )
Jak widzicie, za oknem mamy wspaniałą pogodę. Pierwsze upały już za nami. Nie wiemy jak Wy, ale my kochamy taką pogodę. ; D 
Jak widzicie na zdjęciach, na sobie mamy długie spodnie, ponieważ nie chciałyśmy oślepiać Was naszymi bladymi nogami (postaramy się to jak najszybciej zmienić) ;-)

Kinga:







bluzka-Moodo/spodnie-H&M/buty-New Look/okulary-H&M/torebka-Stradivarius


Patrycja:






bluzka-Gina Tricot/spodnie-Zara/buty-Aldo/torba-Pull&Bear/okulary-Zara

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, genialnee stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weźcie Wy zbrzydnijcie trochę.! xd
    Świetne stylizacje, pomimo długich spodni i tak widać, ze są typowo letnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam bardzo podobne trampki, ale z deichmanna :D
    zapraszam na nowy post :)
    jak chcesz to możemy dodać do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się okularki, ciekawa jestem jak bym wyglądała w takim modelu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary po prostu świetne....

    _____
    http://www.ellysska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa, różowe trampole. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sie zapowiada blog napewno będę cię odwiedzać :) Fajne stylizacje :)
    obserwujemy ?:) http://odszyfrowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie :)
    dzięki za komentarz :) już obserwuję, zachęcam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ;*
    Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  11. trampkiiii :))) super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. obie mi się cholernie podobacie <3



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń